försäkringskassan

Fan vad jag är arg på försäkringskassan. Varför betalar de ut pengar på måndag och inte idag?
Alla mina planer gick åt helvete, är så jävla besviken.

Skulle hälsa på min Figaro idag och betala handpenning, men det kan jag inte göra. Jag som ville gosa med min valp och pussa på honom. Jag var så lycklig, nu är allt bara svart igen.

Elvis och jag skulle till en fest på Folketshus imorgon, som vi sett fram emot länge nu.
Men inga pengar, ingen sprit och ingen fest.

Tradera idioterna, kommer förmodligen skicka arga mail idag om den lovade betalningen. Fan, orkar inte flera negativa omdömen. Kommer nog bli avstängd! Men denna gång är det inte mitt jävla fel.

Idag ska jag hämta ut paketet med nutrilett, jag och Elvis ska börja med det. Igentligen på måndag, men eftersom att att gått åt helvete är det lika bra att köra igång idag. Får hoppas att det inte smakar lika äckligt som förra gången.

För någon dag sen färga Elvis mitt hår blått
och klippte till det snyggt. Så nu ser jag ut som jag velat, på ett bra tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0